MonTaDa FuN TiMe

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة
يرجي التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

MonTaDa FuN TiMe

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة
يرجي التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي

MonTaDa FuN TiMe

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

2 مشترك

اسرار تكشف الحب عند البنات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ملكة الحب
    ملكة الحب
    المشرف العام
    المشرف العام

اسرار تكشف الحب عند البنات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty اسرار تكشف الحب عند البنات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة  ملكة الحب الإثنين يناير 11, 2010 1:28 am

انا هقول من عندي دة كلامي انا

اولا بتركز مع الشخص الي معجبة بيه جدااااااا في كلامة ونظراته وبمجرد مايبصلها تعمل نفسها بتبص لحد تاني

ثانيا بتحاول تلفت نظره ب أي حاجة ممكن نظرة او كلام بتحب تعرفه كل حاجة عن طبعها وطريقتها

بتعمل حاجات تضايقة او تخليه يغير في الوقت دة بتبقي فرحانة جدا وبيبقي باين عليها

لو كلم بنت قدامها مممكن تحرجها ب اي طريقة او تقوله حاجة تبينله انها متضايقة او غيرانه عليه يعني مثلا تقوله اي البنت الي انت واقف معاها دي دي وحشة جدا ورخمة كدة يعني

مممممممممممممممم واي تاني ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

في بنات بيحبوا يبانوا انهم متواضعين وفي بنات بيحبوا يبانوا انهم مغرورين وفي الحالتين بتحاول تلفت نظره وكفاية كدة بقي
    ahmed_elromancy
    ahmed_elromancy
    مشرف
    مشرف

اسرار تكشف الحب عند البنات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty رد: اسرار تكشف الحب عند البنات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة  ahmed_elromancy الخميس يناير 14, 2010 4:56 pm

على فكرة الزمن اتغير دلوقتى البنات بتروح تقول للبتحبوا انا بحبك وش كل ده كان المفروض يبقى موجود لكن فى الزمن المنيل ده مفيش اسرار تكشف الحب عند البنات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 502463
    ملكة الحب
    ملكة الحب
    المشرف العام
    المشرف العام

اسرار تكشف الحب عند البنات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty رد: اسرار تكشف الحب عند البنات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة  ملكة الحب الأحد يناير 24, 2010 12:27 am

ههههههههههههههههههههه عندك حق يااحمد بس علي فكرة في بنات لسة محترمة شوية او علي الاقل بيتكسفوا
    ومش بيقولوا بحبك بالجرائة دي واعتقد اني واحدة منهم مش ينفع انا الي اقول الاول حتي لو هموت علي الشخص دة يعني نوع من الادب شوية ميرسي لمرورك يااحمد نورت التوبيك

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 19, 2024 5:12 pm